Máme chovatelskou stanici!

01.10.2020

Stále nemůžu uvěřit, že už jsme v bodě, kdy mám vlastní chovatelskou stanici! Tohle byl můj sen od chvíle, kdy jsme si pořídili prvního hovawarta Bensinku. Mít vlastní chovatelskou stanici a úžasná štěňátka po mé Emestince.

Alcyone = druhá nejjasnější hvězda souhvězdí Býka 

May = měsíc, kdy jsme já i Emestinka narozeny 

Vymyslet název byl oříšek. Od začátku jsem věděla, že chci anglický název. Nechtěla jsem ale žádný náhodný a bylo třeba začít hledat významově. Já i Emestinka jsme narozené ve znamení Býka v květnu. Alcyone nebo Eta Tauri je vícenásobný hvězdný systém v souhvězdí Býka a nejjasnější hvězda ve hvězdokupě Plejády. Je obklopená modře svítící prachovou reflexní mlhovinou. Hledali jsme doma spoustu variant a možností, ale nakonec se mi nejvíce líbil tento nápad na název, který symbolizuje nás obě dohromady